Bartholomaeus <Caepolla>: Dienstbarkhaiten,|| Stättlicher vnnd Bäwrischer Erbai=||gen gütter vnnd gründtlicher Bericht/ wie die jrrungen/ so sich in || den Stätten/ vñ Märckten/ [...]. Ingolstadt : Weißenhorn, Alexander II. und Weißenhorn, Samuel, 1560/(1559)
Inhalt
Vorderdeckel
Titelblatt
Widmung
Vorred an den frummen und gütigen leser.
Tafel der Dienstbarkaiten.
Hernach volgen die erklärungen aller hieob verzaychenter dienstbarkaiten / nach ordnung des Alphabeths gemerckt.
Ein sonder fleissig Register / darinn bald zufinden was in nachvolgendem buch begriffen ist / Die zal bedeiit das blat / die buchstaben / A.B.C.D. den ersten / andern / dritten und vierten thail / aines jeden blats.
Ir Das Erst Buch. In disem Ersten Buch / seind beschriben die Dienstbarkaiten / so beeden den Stättischen Gebewen und Geygründen / zugleich gemain seindt.
XXIIIv Dem Erwürdigen Edlen und Hochgelerten Herren Simoni Thadeo Eck / beeder rechten Doctori, ...
XXVv Vorred in das ander Buch Von Dienstbarkaiten.
XXVIIr Das Ander Buch. Von Dienstbarkaiten der Stätlichen heuser / Gebew / und Erbaigen.
LXXVr Dem Edlen unnd vesten Wolffen von Hohenfelden zu Aisterßhaim / ...
LXXVIr Das Dritte Buch. Von Dienstbarkaiten der Feldbew unnd Erbaigen.
CXXVIIIr Dem Erwürdigen Edlen unnd Hochgelerten Herren Michaelen Krautwadel zu Troßburg / ...
De Iure Et Privilegiis Dotium. Recht und Freyhaiten der Heüratgüter.
Dem Erwürdigen Edlen unnd Hochgelerten Herren Michaelen Krautwadl zu Troßburg / ...
Den frummen-züchtigen-fridsamen / und Eerliebenden Eheleüten / beeden Mann und Frawen / ...
Ir Der Erst Thail. Von Heüratgietern. Was das heüratgüt und desselben underschaid sey.
XVIr Der Ander Thail. Von Heüratgietern. An disem Andern thail / werden die privilegia und freyhaiten der heüratgüter underschidlich erzelt unnd beschriben.
XXIIIIr Der Dritt Thail. Von Heüratgietern. In disem Dritten Thail wirdet gehandelt von erforderung und einbringung versprochens heüratgüts / ...
XXXVr Vierter Thail. Von Heüratgietern. Von Pact unnd Heüratßgeding / auch von Heüratgründen.
XXXVIIIv Fünffter Thail. Von Heüratgietern. Ob das heüratgütm allweg mög widerfordert werden / es sey gleich die Ehe auffgelößt auff was weeg das say.
De Iure Emphyteutico. Bawrecht die man sonst nendt Erbrecht.
IIr Dem Edlen unnd vesten Leonharden von Sigesdorff zu Graßwinklarn / ...
IIIIr Vorred an den frummen leser / und bericht der Lateinischen allegation.
VIr Das Erst Buch. Von Bawrechten unnd Erbrechten. Von dem wort Emphyteusis, Auch was / und wieuilerlay das bawrecht sey.
IXr Das Ander Buch. Von Bawrechten unnd Erbrechten. In disem andern Buch wirdet vom zinns unnd dienst / auch von verwürckung / unnd entsetzung der Bawrechter / gehandelt.
XXIIr Das Dritt Buch. Von Bawrechten unnd Erbrechten. In disem Dritten Buch wirdet von verkauffung / und veränderungen / auch von anlaitten der Bawrechten gehandelt.
Rückdeckel